2014-es várólista csökkentés

Már harmadik éve jelentkeztem várólista csökkentésre, mert amellett, hogy jó poén, egy csomó mindent elolvasok, amit amúgy folyton halogatnék. Itt az a 12 (+12) könyv, amit idén mindenképp el akarok olvasni:

Veronica Roth: A beavatott: Mert idén jön a film, és mert Ramóna már hónapok óta rágja a fülem, hogy olvassam már el.
Isaac Marion: Eleven testek: Ezt körülbelül azóta el akarom olvasni, hogy megtudtam, hogy létezik. Ez még akkor volt, mikor elkezdték a film forgatását. Azóta megjelent magyarul, de még mindig nem jutottam el addig, hogy el is olvassam, de a filmet már többször is láttam.
Benina: A boszorka városa: Mindenképpen be akarom már fejezni a sorozatot, csak annyi más elvonja a figyelmem közben.
Kendare Blake: Vérbe öltözött Anna: Ezt is megjelenés után hamar kinéztem magamnak, és jónak tűnik.
Naomi Novik: Őfelsége sárkánya: A sorozat második részét turkáltam 500 Ft-ért még valamelyik évben a Könyvhéten az Agavénál. Előtte meg az Agave 100 novelláskötetben olvastam az írónőtől, és tetszett. Érdekel, mert sárkányos, és szeretem a sárkányokat, tavaly pedig sikerült végre hozzájutnom, az első részhez, a következő Könyvhéten meg kiturkálom a többi részt is, ha lesz még.
George R. R. Martin: Varjak lakomája: Amióta létezik a tv-sorozat, és ilyen nagy hype-ot kapott az egész világ, azóta kíváncsi vagyok. Meg szeretem az ilyen klasszikus fantasykat. Elolvastam már az első két részt, és a 3-4-et is kölcsönkaptam már, szóval tuti elolvasom, ez könyv olyan könnyítés nekem, így tudom, hogy lesz amit biztosan elolvasok majd.
David Mitchell: Felhőatlasz: Erre is azóta vagyok kíváncsi, mióta tudom, hogy létezik a film (még nem láttam). Tudom, shame on me.
Jodi Picoult: Tizenkilenc perc: Mert ugyanarról a tragikus eseményről szól, mint ez a szám, és nagyon szeretem ezt a számot.
Matti Rönkä: A határjáró: Szeretem a finneket meg az irodalmukat is, ezt meg sikerült megszereznem egy félezresért a Könyvhéten.
Harper Lee: Ne bántsátok a feketerigót!: Ez is jó ideje ott csücsült a várólistámon, de akkor jöttem rá, hogy nekem ezt mindenképpen el kell olvasnom, amikor megnéztem az Egy különc srác feljegyzései című filmet (a könyvet még nem olvastam, de ami késik…).
Aldous Huxley: Szép új világ: Több klasszikust kéne olvasnom, plusz mostanában disztópia-mániám van.
Juhani Peltonen: Salomo és Ursula / Vadászat karácsonykor: Egy ideje már a polcomról néz, és minden évben olvasok finn irodalmat.

Csere lista:
Veijo Meri: Manilakötél / Tükörbe rajzolt nő: Lásd előbbi pont.
Frans Eemil Sillanpää: Silja / Egy férfi útja / Emberek a nyári éjszakában: Talán ez a második legrégebbi könyv, ami úgy van a polcomon, hogy még nem olvastam el. Évek óta tologatom, tavaly és tavaly előtt is felraktam a várólista csökkentésre, de még mindig nem kezdtem bele.
Aleksis Kivi: A hét testvér: Egy klasszikus finn.
William Golding: A Legyek Ura: Ha már megvolt az Éhezők viadala meg a Battle Royale, akkor szégyen lenne, ha pont ez maradna ki.
Daniel Keyes: Virágot Algernonnak: Mint mondtam, több klasszikust kell olvasnom.
Charlotte Brontë: Caroline Vernon: Ez a legrégebbi könyvem, ami úgy van meg, hogy még nem olvastam el. Többször is belekezdtem, de körülbelül két oldalig jutottam. Nem tudom, miért hanyagoltam eddig, mert azóta már elolvastam a Jane Eyre-t, és azt imádtam. Ezt is évek óta kerülgetem, most már tényleg illene elolvasnom.
Bonnie Poitras Tucker: A csend hangjai: Először a címe fogott meg, aztán elolvastam a fülszöveget, és kíváncsi lettem. A tavalyi várólista csökkentésről jött át idénre.
J. D. Salinger: Zabhegyező: Szégyen, hogy ilyen alapdolgokat még nem olvastam.
Kazuo Ishiguro: Ne engedj el…: Évekkel ezelőtt láttam a filmet, azóta várat magára, csak féltem belekezdeni, mert már a film is olyan nyomasztó volt.
Stieg Larsson: A tetovált lány: Tavalyi várólista csökkentésről került ide ez is.
Nicholas Sparks: A leghosszabb út: Könnyítés. A film tetszett, és mivel úgyis vannak olyan időszakjaim, amikor nyálasakat akarok olvasni, ezt is előbb-utóbb elolvastam volna. Na majd idén.
Laurell K. Hamilton: Fogat fogért: Szintén kis könnyítés. Bár amennyire szenvedni szoktam mostanában az Anita Blake-ekkel, lehet, annyira nem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése