Széria szemle: Once Upon a Time in Wonderland

Azért kezdtem el nézni, mert a Once Upon a Time-ot szerettem (most is elvagyok vele, de azért régebben jobb volt), az Alice Csodaországbant meg főleg, úgyhogy kíváncsi voltam, mit hoznak ki belőle. Nagyon jól sikerült, komolyan, jobb, mint az eredeti sorozat, aminél mondjuk most már nem nehezebb jobbnak lennie, mióta mindenki mindenkinek a rokona, és egy hülye brazil szappanoperába csöppentünk. Ja, de most nem is erről a sorozatról kéne írnom.
Szóval a Wonderland. Már eleve az alapötlet tetszett. Sajnáltam mondjuk, hogy nem az Őrült kalapos van benne, mert őt szerettem az OUaT-ból, de azért annyira mégsem bántam, mert nélküle is remek sorozatot sikerült kerekíteni. Az első legfontosabb és legfurcsább: szerettem Alice-t. Nem nyavalygott, nem hisztizett, nem bőgött, csak ment, csinálta a kis dolgát és harcolt. Talán mondhatnám azt, hogy „ugyan, hát csak Cyrusszal volt elfoglalva, aztán mindenki másra meg szart”, de igazából még ez sem állna meg a helyét. Igen, elég sok embert kihasznált, és nyilván csak Cyrusszal volt elfoglalva, de azért nem kizárólagosan. Ott volt Will, aki a legjobb barátja lett, és neki is segített, meg az időnként felbukkanó Fehér Nyúlnak is. Szóval nem volt önző, idegesítő, buta vagy nyafka. Még harcolni is tudott, kinézetre is szép, szóval engem semmilyen szempontból nem idegesített. Meglepő, de tök jó.

Willt is nagyon szerettem. Persze főleg azért, mert eleinte ő hozta a humort a sorozatba, de később megismertük őt, és ő is olyan kis sérült személyiség, szóval el sem képzelhető, hogy én ne szeretném. Én meg a hülye mániám a sérült szereplőkkel…
Cyrust szerettem, furcsa, hogy nem tűnt túl nyálasnak vagy idegesítőnek, pedig ha ilyenek a fiúk, azok szoktak idegesíteni. Nyilván nem lett a kedvenc szereplőm, és nem róla álmodozok minden este, de teljesen korrekt volt. Még azt is ki merem jelenteni, hogy nem rossz pasi, de ennyi.
Anastasia idegesített, de a végére megbékéltem vele, és nem akartam mondatonként hatszor leütni addigra. Jafart utáltam, a Fehér Nyulat megsütöttem volna időnként, de egyébként szerettem, és nagyjából ennyi a szereplőkről.

A történet nagyon tetszett. Igazából Alice karakterén kívül az fogott meg engem. Jó, nem valami világmegváltás, de én úgy tekintettem rá, mint egy mesére. Leginkább mese volt ez. Annak viszont abszolút korrekt és teljesen elfogadható. Szerettem a problémákat, amivel szembe kellett nézniük, a megoldásokat, a mágiát és a Csodaországban létező furcsa dolgokat. Féltem, hogy miután Cyrus és Alice újra egymásra találnak gusztustalanul elviselhetetlen lesz az egész, de nem lett. Nem is mondom, hogy minden tökéletes volt, de nem volt idegesítően elviselhetetlen.
Sajnos csak egy évadosra tervezték, úgyhogy ez ennyi is volt, amit kicsit sajnálok, de legalább nem rontják el. Azt mondom, a csúcson kell abbahagyni. Bár ha jól tudom, nem produkált valami nagy nézőszámot. Tetszett a vége is. Örültem, hogy ez lett, végül is, ez egy mese, mint már említettem, és melyik mese ér véget azzal, hogy mindenki meghalt, és vége a világnak? Na ugye.
Szerettem ezt a sorozatot. Aki szereti a meséket, Alice világát, vagy aki nézi a Once Upon a Time-ot, annak mindenképpen ajánlom. Tényleg jobb, mint az eredeti sorozat, és nem is hosszú, csak 13 részes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése